České filtry, s.r.o. nabízí volné pracovní místo – Obchodní asistent/ka
Obchodní asistent/ka
Milujete telefonickou a e-mailovou komunikaci? Dělá vám radost naslouchat požadavkům zákazníků a plnit jejich přání? Umíte analyzovat, co zákazník chce a potřebuje? Baví vás objevování nových věcí a umíte týmově pracovat?
U nás budete v kontaktu s majitelem firmy i ostatními kolegy. Budete zpracovávat příchozí požadavky zákazníků, pokud to bude potřeba, majitel řekne, co se má dít, vy to zařídíte a vykomunikujete se zákazníkem a uvnitř firmy.
Co bude náplní vaší práce?
Obchodní asistent/ka v naší firmě spolupracuje s kolegy na tom, aby požadavky našich zákazníků byly plynule zpracovávány. Cílem je spokojený zákazník a naplněná výroba. Se zákazníky budete komunikovat převážně telefonicky a e-mailem, ale může nastat i situace, ve které se se zákazníkem setkáte osobně u nás nebo u něj.
Budete hodně pracovat v našem informačním systému Flores, to vás naučíme. Budete v něm vytvářet doklady (nabídky a objednávky) a zpracovávat další administrativu s tím spojenou.
Jací byste měli být?
- Milujete komunikaci a je vám vlastní příjemné a vstřícné vystupování, které si umíte zachovat za všech okolností
- Baví vás objevování nových věcí a učení se
- Uvítáme, pokud máte předchozí zkušenosti z pozice zahrnující komunikaci se zákazníkem
- Jste pečliví, máte smysl pro detail
- Umíte pracovat samostatně i týmově
- Jste pokorní
- Oceníme zkušenosti se zadáváním dat do informačního systému
- Uvítáme také aktivní znalost anglického nebo německého jazyka a ochotu k dalšímu vzdělávání
- Preferujeme sš vzdělání s maturitou
Co vám nabízíme?
- Zázemí stabilní české firmy, která je v rukou českých majitelů
- Práci v menším, vstřícném týmu
- Postupně vás zaškolíme a nadále vás budeme rozvíjet v tom, co vás bude v práci bavit (možnost růstu uvnitř firmy, možnost vzdělávání, např. jazykové kurzy)
- Nástupní mzda 30.000 Kč + 5.000 Kč pohyblivá složka
- 25 dní dovolené, 3 sickdays, firemní akce a drobné radosti