Regionální projektový/á manažer/ka – Ústí nad Labem v Oddělení regionálních kanceláří

    Regionální projektový/á manažer/ka – Ústí nad Labem v Oddělení regionálních kanceláří

    Agentura pro podnikání a inovace právě hledá vhodné kandidáty na služební pozici

    Regionální projektový/á manažer/ka – Ústí nad Labem v Oddělení regionálních kanceláří

    Náplň práce:

    • poskytování informací a poradenství o možnostech čerpání prostředků z fondů EU – programů implementovaných Agenturou pro podnikání a inovace prostřednictvím telefonu, e-mailu a osobních konzultací,
    • propagace činností a programů implementovaných Agenturou pro podnikání a inovace na území kraje – spolupráce s regionálními partnery, prezentace programů a činností API na seminářích a konferencích,
    • role projektového manažera ve výzvách Technologie pro MAS_CLLD či jiných – administrace přidělených žádostí o dotace.

    Požadujeme:

    • dokončené vysokoškolské vzdělání bakalářského nebo magisterského stupně,
    • státní občanství České republiky, nebo jiného členského státu Evropské unie, popřípadě státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
    • věk min. 18 let,
    • plnou svéprávnost,
    • trestní bezúhonnost,
    • zdravotní způsobilost.

    Nabízíme:

    • možnost stát se profesionálem v dané oblasti,
    • získat jedinečné know-how v oblasti fondů EU,
    • spolupracovat s předními českými odborníky a významnými klienty API,
    • podílet se na rozvoji podnikatelského prostředí v ČR,
    • pružnou pracovní dobu,
    • motivující platové ohodnocení – 12. platová třída, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., s možností přiznání osobního příplatku již při nástupu,
    • možnost přiznání osobního příplatku již při nástupu v rozpětí od 1 000 Kč do 10 010 Kč.
    • příjemný pracovní kolektiv.

    Další zaměstnanecké benefity:

    • nadstandardní hodnota stravenek,
    • bohaté možnosti odborného vzdělávání,
    • finanční příspěvek na jazykové vzdělávání,
    • 5 týdnů dovolené,
    • až 5 sick days ročně,
    • zákonná možnost dalších dnů placeného pracovního volna (kromě výše uvedeného) v zákoníku práce a dle nařízení vlády č. 135/2015 Sb.,
    • další měsíční benefity v systému cafeterie, vyplácené formou poukázek FokusPass či příspěvkem na kartu MultiSport, penzijní připojištění, soukromé životní pojištění nebo individuální příspěvek na vstupenky na kulturní a sportovní akce, dovolenou, rekreační pobyty a zájezdy v tuzemsku a zahraničí, včetně dětských táborů.
    • 2x týdně home office

    Další informace:

    • uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je dne 05. června 2023
    • služební poměr na dobu určitou, po dobu nepřítomnosti a čerpání mateřské a rodičovské dovolené státní zaměstnankyně,
    • místo výkonu práce Ústí nad Labem,
    • termín nástupu červen 2023 nebo dle dohody,
    • další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx
    • plný pracovní úvazek (délka týdenní služební doby 40 hodin).

    Kompletní informace k výběrovému řízení zahrnující další důležité informace o povinných náležitostech přihlášky do výběrového řízení, požadovaných přílohách atp. naleznete v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení zde.

    Požadované přílohy k výběrovému řízení jsou ke stažení na úřední desce zde.

     

    Kontakt: Ing. Tereza Toušková, Oddělení právní a personální, tel. 724 773 921, 

    Adresa: Agentura pro podnikání a inovace, Žitná 18, 120 00 Praha 2

    ID SM: 30083262

    Kód služebního místa: 42002049

    Datum vyvěšení: 11. 05. 2023

    Datum svěšení: 06. 06. 2023