Regionální projektový/á manažer/ka – Ústí nad Labem v Oddělení regionálních kanceláří
Regionální projektový/á manažer/ka – Ústí nad Labem v Oddělení regionálních kanceláří
Agentura pro podnikání a inovace právě hledá vhodné kandidáty na služební pozici
Regionální projektový/á manažer/ka – Ústí nad Labem v Oddělení regionálních kanceláří
Náplň práce:
- poskytování informací a poradenství o možnostech čerpání prostředků z fondů EU – programů implementovaných Agenturou pro podnikání a inovace prostřednictvím telefonu, e-mailu a osobních konzultací,
- propagace činností a programů implementovaných Agenturou pro podnikání a inovace na území kraje – spolupráce s regionálními partnery, prezentace programů a činností API na seminářích a konferencích,
- role projektového manažera ve výzvách Technologie pro MAS_CLLD či jiných – administrace přidělených žádostí o dotace.
Požadujeme:
- dokončené vysokoškolské vzdělání bakalářského nebo magisterského stupně,
- státní občanství České republiky, nebo jiného členského státu Evropské unie, popřípadě státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
- věk min. 18 let,
- plnou svéprávnost,
- trestní bezúhonnost,
- zdravotní způsobilost.
Nabízíme:
- možnost stát se profesionálem v dané oblasti,
- získat jedinečné know-how v oblasti fondů EU,
- spolupracovat s předními českými odborníky a významnými klienty API,
- podílet se na rozvoji podnikatelského prostředí v ČR,
- pružnou pracovní dobu,
- motivující platové ohodnocení – 12. platová třída, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., s možností přiznání osobního příplatku již při nástupu,
- možnost přiznání osobního příplatku již při nástupu v rozpětí od 1 000 Kč do 10 010 Kč.
- příjemný pracovní kolektiv.
Další zaměstnanecké benefity:
- nadstandardní hodnota stravenek,
- bohaté možnosti odborného vzdělávání,
- finanční příspěvek na jazykové vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené,
- až 5 sick days ročně,
- zákonná možnost dalších dnů placeného pracovního volna (kromě výše uvedeného) v zákoníku práce a dle nařízení vlády č. 135/2015 Sb.,
- další měsíční benefity v systému cafeterie, vyplácené formou poukázek FokusPass či příspěvkem na kartu MultiSport, penzijní připojištění, soukromé životní pojištění nebo individuální příspěvek na vstupenky na kulturní a sportovní akce, dovolenou, rekreační pobyty a zájezdy v tuzemsku a zahraničí, včetně dětských táborů.
- 2x týdně home office
Další informace:
- uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je dne 05. června 2023
- služební poměr na dobu určitou, po dobu nepřítomnosti a čerpání mateřské a rodičovské dovolené státní zaměstnankyně,
- místo výkonu práce Ústí nad Labem,
- termín nástupu červen 2023 nebo dle dohody,
- další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx
- plný pracovní úvazek (délka týdenní služební doby 40 hodin).
Kompletní informace k výběrovému řízení zahrnující další důležité informace o povinných náležitostech přihlášky do výběrového řízení, požadovaných přílohách atp. naleznete v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení zde.
Požadované přílohy k výběrovému řízení jsou ke stažení na úřední desce zde.
Kontakt: Ing. Tereza Toušková, Oddělení právní a personální, tel. 724 773 921,
Adresa: Agentura pro podnikání a inovace, Žitná 18, 120 00 Praha 2
ID SM: 30083262
Kód služebního místa: 42002049
Datum vyvěšení: 11. 05. 2023
Datum svěšení: 06. 06. 2023