České filtry, s.r.o. hledá do firmy Nákupčí/ho výrobního materiálu a zboží

    Nákupčí výrobního materiálu a zboží

    Chcete být součástí týmu, který rád věci posouvá, který má vnitřní potřebu věci zkoumat a dělat je lépe? Být součást firmy, která stojí na pevných základech jistého oboru filtrace, 26 let zkušeností a která míří do budoucnosti, v níž plánuje pokračovat v nákupu nových technologií a cílí na stavbu vlastní budovy?

    Účelem pozice nákupčí/ho v naší firmě je řídit svou pečlivou prací plynulý tok dodávek materiálu a zboží a zároveň udržovat jejich optimální množství na skladě. Hledáme člověka, který má zároveň potřebu “mít čistý stůl”, což pro nákupčího představuje náš interní systém. S ním je potřeba se naučit pracovat, mít analytické schopnosti, umět vidět čísla v souvislostech. Pokud vás také baví komunikace a vyjednávání s dodavateli a máte dobrý pocit z ušetřených zdrojů firmy, jste tím, kdo může být v našem týmu spokojený.

    Co bude obsahem vaší práce?

    • Vaší hlavní odpovědností bude zajišťování optimálního stavu materiálů na skladě.
    • Budete mít na starosti nákup všech materiálů a zdrojů s tím, že většina pozornosti je věnována několika vysokoobrátkovým materiálům, které mají prioritu. Budete zajišťovat celou materiálovou cestu (prvotní komunikace s dodavatelem, zajištění přepravy, vystavení objednávky).
    • Budete komunikovat s našimi dodavateli (převážně zahraničními), budete spojovacím článkem v oblasti předávání informací mezi dodavateli a naším týmem (obchod, výroba). Vaší prací bude také udržování vztahů s dodavateli, v případě potřeby budování nových partnerství, odpovědnost za řešení dodavatelských reklamací. Žádoucí je vaše osobní účast na zahraničních veletrzích (Filtech, Techtextil apod).

    Co vám nabízíme?

    • Zázemí stabilní společnosti, která je v rukou českých majitelů.
    • Neustále se rozvíjíme, navyšujeme obrat, investujeme do nových technologií a rozvoje našich zaměstnanců.
    • Máme open space kancelář, jste v kontaktu se svými kolegy
    • Nástupní mzda je 35 tis Kč, po zaškolení 45 tis Kč
    • Postupně vás zaškolíme (pro získání kontextu o fungování firmy si projdete i výrobou)
    • 25 dní dovolené, 3 sickdays, firemní akce a drobné radosti
    • Možnost vzdělávat se (příspěvek na vzdělávání, účast na veletrzích, školeních, mentoringové programy, jazykové kurzy)
    • Po zkušební době a dohodě možnost práce částečně formou home office

    Jací byste měli být? Co byste měli znát a umět?

    • Potřebujeme, abyste měli přehled o tom, jak fungují procesy ve výrobní firmě. Velkou výhodou je tedy předchozí praxe na nákupní pozici ve výrobní firmě, minimální nutnou podmínkou je určitě praxe na THP pozici ve výrobní firmě, která je spojena s výrobou a materiálem (např. plánování výroby, logistika).
    • Výhodou jsou praktické znalosti skladového hospodářství, kanbanového systému a štíhlé výroby.
    • Pro práci s materiály v našem informačním systému Flores je nutné analytické myšlení. Práce s daty, třídění dat, systematičnost. Zároveň očekáváme předchozí zkušenosti s prací v interních systémech (SAP, K2 nebo podobné).
    • Nutná je komunikativní úroveň angličtiny (komunikace s našimi zahraničními dodavateli, kteří tvoří většinu dodávek; komunikace probíhá po e-mailu, telefonicky i osobně).
    • Proaktivní přístup k optimalizaci procesů a zefektivňování práce obecně.

     

    Zaujali jsme vás? Skvěle! Co dál?

    Zašlete nám váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme (standardně do 5 dnů). Budeme rádi, když nám v životopise nebo motivačním dopise detailně uvedete, co jste měli na pozici v oblasti nákupu nebo THP přesně na starosti, co bylo vaší náplní práce. Výběrové řízení je vícekolové a součástí výběrového řízení jsou referenční hovory s vašimi předchozími nadřízenými nebo kolegy.

     

    Pojďte s námi být součástí velkých věcí!

     

    Kontaktní osoba:

    Lucie Urbánová