Asistent/ka – administrativní výpomoc

    Asistent/ka – administrativní výpomoc

    KDO JSME

    Jsme rychle se rozvíjející start-up se zaměřením na ergonomii a zdravé pracovní prostředí v kancelářích 21. století. A protože má tento obor obrovský potenciál a my máme čím dál víc práce, hledáme někoho, kdo by nám pomohl s administrativou a běžnou denní agendou firmy.

    Chceš se podílet na rozvoji takto zajímavého a perspektivního oboru? Máš zkušenosti vhodné pro pozici asistenta/ky a navíc Tě administrativa baví?

    Pak hledáme právě Tebe!

     

    CO OČEKÁVÁME

    • nadšení a energii
    • samostatnost a zodpovědnost
    • zkušenosti s administrativou
    • vyřizování denní agendy
    • zajišťování zakázek od nabídky až po objednání realizace
    • schopnost pracovat s firemním CRM systémem (uživatelsky příjemný – naučíme)
    • občasná komunikace s dodavateli
    • čas pracovat 2 – 3 hodiny denně
    • pokud umíš navíc anglicky, tím lépe

     

    CO NABÍZÍME

    • vhled do nového zajímavého oboru
    • získání zkušeností a dovedností, které ti škola nemůže nabídnout
    • týmovou práci v přátelské atmosféře malé firmy
    • možnost práce z domova – nemusíš nikam dojíždět
    • stáž po dobu jednoho roku s možností budoucího zaměstnání

     

    Pokud Tě naše nabídka stáže zaujala, budeme se těšit na Tvůj motivační dopis!

    Těšíme se na tvoje CV a rádi Tě uvítáme v týmu ERGO Working Space s.r.o.!