Asistent/ka – administrativní výpomoc
Asistent/ka – administrativní výpomoc
KDO JSME
Jsme rychle se rozvíjející start-up se zaměřením na ergonomii a zdravé pracovní prostředí v kancelářích 21. století. A protože má tento obor obrovský potenciál a my máme čím dál víc práce, hledáme někoho, kdo by nám pomohl s administrativou a běžnou denní agendou firmy.
Chceš se podílet na rozvoji takto zajímavého a perspektivního oboru? Máš zkušenosti vhodné pro pozici asistenta/ky a navíc Tě administrativa baví?
Pak hledáme právě Tebe!
CO OČEKÁVÁME
- nadšení a energii
- samostatnost a zodpovědnost
- zkušenosti s administrativou
- vyřizování denní agendy
- zajišťování zakázek od nabídky až po objednání realizace
- schopnost pracovat s firemním CRM systémem (uživatelsky příjemný – naučíme)
- občasná komunikace s dodavateli
- čas pracovat 2 – 3 hodiny denně
- pokud umíš navíc anglicky, tím lépe
CO NABÍZÍME
- vhled do nového zajímavého oboru
- získání zkušeností a dovedností, které ti škola nemůže nabídnout
- týmovou práci v přátelské atmosféře malé firmy
- možnost práce z domova – nemusíš nikam dojíždět
- stáž po dobu jednoho roku s možností budoucího zaměstnání
Pokud Tě naše nabídka stáže zaujala, budeme se těšit na Tvůj motivační dopis!